OPĆI UVJETI POSLOVANJA

PODACI O PONUĐAČU

Prodaja i servis kućanskih aparata

Valuma – Elektro Čebašek Jure Čebašek s.p.

Pod jelšami 8

1218 Komenda

T: 0038651 728 728

Email: info@valuma.hr

Porezni broj: 89733649

PDV ID: SI89733649

Matični broj: 6870929000

Registracijsko tijelo AJPES-a

SKD: S95.220

DOSTUPNOST INFORMACIJA (SAŽETAK ZAKONODAVSTVA)

Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

  1. a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj),
  2. b) kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  3. c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
  4. d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici treba biti dostupna u razumnom roku),
  5. e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
  6. f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene te mora biti jasno prikazano jesu li u njih već uključeni porezi i troškovi prijevoza,
  7. g) način plaćanja i dostave,
  8. h) vremenska valjanost ponude,
  9. i) rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod,
  10. j) objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

Potvrdom narudžbe svaki kupac pristaje na uvjete poslovanja i korištenja.

KONTAKT

Ukoliko trebate bilo kakve informacije ili pomoć oko online ponude, naručivanja, online dostave, korištenja web stranice ili povrata robe, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: info@valuma.hr

UGOVOR – NARUDŽBA

Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu, a kupac primi e-mail. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca. Potvrdom kupnje kupac prihvaća opće uvjete. Ugovor koji sklope davatelj i korisnik pohranjuje se u sjedištu VALUMA – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p. Pod jelšami 8, 1218 Komenda odn na ispravno osiguranom udaljenom poslužitelju pružatelja usluga. Kopiju korisnik može dobiti zahtjevom na e-mail adresu: info@valuma.hr Kopiju ugovora (narudžbe) kupac dobiva na svoju e-mail adresu nakon izvršene narudžbe.

CIJENE PROIZVODA

Cijene proizvoda izražene su u eurima i vrijede na dan narudžbe. Cijene uključuju PDV, jer je davatelj usluga obveznik PDV-a. Zadržavamo pravo promjene cijena bez prethodne najave. Kada kupac potvrdi narudžbu u internetskoj trgovini, na njega se odnose cijene objavljene u trenutku narudžbe. Cijene su prigodno označene u web trgovini i vrijede za sve kupce. Troškovi dostave nisu uključeni u cijenu proizvoda.

PLAĆANJE

Internet trgovina omogućuje plaćanje proizvoda pouzećem i virmanom na TRR. Zajedno s proizvodima u pošiljci, kupac dobiva račun s navedenim troškovima. Plaćanje je moguće samo u jednokratnom iznosu.

– Kod načina plaćanja pouzećem kupac plaća gotovinom prilikom dostave pošiljke u pošti. Plaćanje pouzećem moguće je samo ako je adresa za naplatu ista kao adresa za dostavu.

– U slučaju plaćanja po predračunu, kupac će na svoju e-mail adresu dobiti predračun u roku od tri dana temeljem zaključene narudžbe. Nakon primitka virmana, davatelj naručene proizvode šalje kupcu poštom.

Plaćanje naručenih proizvoda izvan Slovenije moguće je isključivo na temelju direktne bankovne transakcije (avansni račun).

RAČUN

Račun se izdaje prilikom isporuke i bit će priložen uz proizvod.

DOSTAVA

Ponuditelj šalje naručenu robu unutar dva radna dana od primitka narudžbe (u slučaju plaćanja pouzećem) odn. u roku od dva radna dana od primitka uplate (u slučaju prijenosa na TRR). Vrijeme dostave ovisi o dostavnoj službi i može biti od jednog do pet radnih dana od dana dostave. Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS. Pri kupnji robe trošak dostave plaća kupac i iznosi 4,60 €.

TEHNIČKA SREDSTVA ZA UTVRĐIVANJE I ISPRAVLJANJE GREŠAKA PRIJE PODNOŠENJA NARUDŽBE

Prije nego što kupac preda narudžbu, otvara mu se pregled narudžbe na temelju kojeg može provjeriti podatke koje je ispunio za potrebe predaje narudžbe. U slučaju netočnog unosa, kupac može ispraviti greške u košarici. Ukoliko stranica ne želi predati narudžbu, može zatvoriti ili napustiti predaju narudžbe i time prekinuti predaju i potvrdu narudžbe.

POVLAČENJE UGOVORA

Kod ugovora sklopljenih na daljinu kupac (prema čl. 43. ZVPot; Službeni glasnik RS, br. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14.) , i 19/15) ima pravo, bez navedenog razloga, vratiti kupljenu robu u roku od četrnaest (14) dana od dana primitka. O namjeravanom povratu kupac je dužan obavijestiti ponuđača putem e-maila, najkasnije u roku od četrnaest dana od primitka robe. Roba mora biti u originalnom pakiranju, nekorištena i neoštećena. Prilikom povrata robe kupac također šalje presliku računa, osobne podatke i transakcijski račun na koji želi primiti vraćenu uplatu. Poštanske troškove povrata robe snosi kupac.

Odustanak od ugovora potrošač šalje na e-mail adresu prodavatelja: info@valuma.hr.

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač primljeni artikl vraća ili putem pošte na adresu prodavatelja: Valuma – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p. Pod jelšami 8, 1218 Komenda – Poslovna zona Komenda ili po dogovoru.

Povrat primljenih artikala poduzeću u roku za odustajanje od ugovora smatra se obavijesti o odustajanju od ugovora.

Potrošač je dužan vratiti artikl prodavatelju neoštećen i u istoj količini, osim ako je artikal uništen, oštećen, izgubljen ili mu se količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije nesmetano koristiti artikle do odustajanja od ugovora. Kupac može pregledati i testirati artikle u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Jedini trošak koji potrošač tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata robe (koji se u slučaju dostave obračunava prema cjeniku dostavne službe i ovisi radi li se o pošiljci/ paket/teret). Artikl je potrebno vratiti prodavatelju odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od poslane obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).

Potrošač nema pravo odustati od ugovora za ugovore čiji je predmet artikal koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača, koji je prilagođen

njegove osobne potrebe, koja zbog svoje prirode nije prikladna za povrat, koja je kvarljiva ili kojoj je već istekao rok trajanja. Ne postoji mogućnost odustajanja od ugovora kod kupnje softvera ili audio i video medija ako je kupac otvorio sigurnosni pečat.

Izvršene uplate će biti vraćene odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravovremenost povrata, kao i evidencija uplata, povrat uplate kupcu se vrši isključivo virmanom na njegov transakcijski račun. Povrat uplate u gotovini nije moguć!

U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni sukladno ZVPot-u, potrošaču možemo ponuditi kupnju artikla uz odgovarajuću naknadu koja se utvrđuje zapisnikom po povratu. Kupnja snižene vrijednosti uzima se u obzir nakon potvrde kupca putem e-maila. Potrošač ostvaruje korist od gore navedene naknade za otkup samo kada naruči drugi artikl iste ili veće vrijednosti.

Pravo na povrat kupoprodajne cijene u slučaju jamstvenih prava i materijalnih nedostataka preciznije je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (ZVPot) – http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa? id=ZAKO513

PRIGOVORI

Ponuditelj se trudi osigurati najbolju kvalitetu proizvoda. Ukoliko se ipak dogodi da proizvod koji je kupac dobio ima nedostatak, o tome obavještava e-mailom ponuđača koji kupca obavještava o tijeku rješavanja reklamacije. Ponuditelj zadržava pravo odbijanja reklamacije u slučaju da je neupotrebljivost proizvoda odn štete nastale nekorektnim ponašanjem kupca.

STVARNA GREŠKA

VALUMA internet trgovina dužna je isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom te odgovara za materijalne pogreške u njegovom izvršenju.

Kada je greška stvarna?

Kada:

  • artikl nema svojstva potrebna za normalnu uporabu ili promet
  • artikal nema svojstva koja su nužna za konkretnu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su morala biti poznata
  • artikal nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana
  • prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, a istovremeno i izjavama proizvođača ili oznakama na samom artiklu.

Kako stvarna pogreška stupa na snagu?

Kupac može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako nas o nedostatku obavijesti u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac mora detaljnije opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i omogućiti nam pregled artikla. Kupac nas može osobno obavijestiti o grešci, a mi mu moramo izdati račun.

Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

KOMUNIKACIJA

Ponuditelj će kontaktirati korisnika putem sredstava daljinske komunikacije, ako se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasna e-pošta sadržavat će sljedeće komponente:

– Pošiljatelj će biti jasno vidljiv.

– Bit će jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke.

– Razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, bit će jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima.

– Bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.

– Pružatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

– Za prodaju putem telefona vrijede isti uvjeti kao u našoj e-trgovini. Također je osigurana brza i sigurna kupnja.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Podaci koje daje kupac su strogo povjerljivi i s njima se postupa sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (Službeni glasnik RS br. 59/1999, 57/2001, 59/2001-ispr.) i Zakonu o zaštiti potrošača – ZVPot- UPB1 (službeni pročišćeni tekst – Službeni list Republike Slovenije, br. 14/03). Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika. Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale komunikacije. Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost i zaštitu svog korisničkog imena i lozinke.

PRIGOVORI I SPOROVI

Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostave učinkovitog sustava

rješavanje reklamacija te odrediti osobu s kojom se, u slučaju problema, kupac može obratiti telefonom ili e-mailom. Korisnik prigovor podnosi putem e-maila davatelja usluga. Ponuditelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će isti trajati te ga obavještavati o tijeku postupka. Žalbeni postupak je povjerljiv. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Iz tog razloga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.

KODEKS PONAŠANJA

Ponuditelj je postavio visoke interne standarde za postupanje s narudžbama, povratima i reklamacijama kupaca te nastoji u najvećoj mogućoj mjeri pratiti aktualne zahtjeve potrošača i zakonske propise. Sukladno 6. alineji članka 7. Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu (ZEPT) izjavljuje da nije potpisnik kodeksa ponašanja trgovaca na malo.

ZAŠTITA AUTORSKOG PRAVA

Sav sadržaj na web stranici www.elektro-cebasek.si kao i na njenim podstranicama, uključujući slikovni i video materijal, zaštićen je autorskim pravima i vlasništvo je ponuđača. Ponuđač dopušta korištenje slikovnog i video materijala za osobnu upotrebu na mrežama društvenih medija, blogovima i galerijama fotografija uz navođenje izvora.

OBRAZLOŽENJE

Sve informacije su podložne promjenama bez prethodne najave, a pružatelj također može izmijeniti ove uvjete bez prethodne najave. Ukoliko su Vam potrebna dodatna objašnjenja u vezi općih uvjeta suradnje, možete nas kontaktirati.

VALUMA PRAVILA ONLINE NAGRADNE IGRE

Nagradne igre organiziraju Valuma-Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p

  1. Uvjeti suradnje

U nagradnoj igri mogu sudjelovati svi osim onih koji su zaposleni kod organizatora ove nagradne igre.

  1. Kako sudjelovati u nagradnoj igri

Odgovorite na nagradno pitanje, ako je postavljeno, te unesite tražene podatke (ime, e-mail adresa).

  1. Dodjela nagrada

Nagradu će dobiti osoba koja bude određena računalnim izvlačenjem. Svi ispravno poslani odgovori koji ispunjavaju uvjete navedene pod točkom 2. a koji

stići će do kraja trajanja svake nagrade u igri. Izvlačenje nagrada održat će se prvi radni dan nakon završetka nagradne igre u prostorijama VALUME.

  1. Isplata nagrade u novcu i prijenos nagrade

Zamjena nagrade za novac nije moguća. Prijenos nagrade trećoj osobi nije moguć.

  1. Porezi i akontacija poreza na dohodak

Nagrada je vrijedna manje od 42 eura, stoga nije potrebna akontacija poreza na dohodak.

  1. Obavijest i dostava nagrada

Prije dodjele nagrada, organizator nagradne igre kontaktira dobitnike s molbom da u roku od 30 dana dostave ostale potrebne osobne podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona. Primatelj će nagradu zatim primiti poštom.

  1. Odgovornost

Priređivač ne snosi nikakvu odgovornost, niti sudjeluje u sporovima oko vlasništva izvučenih nagrada. U skladu s pravilima, organizator će nagradu predati osobi navedenoj na ispunjenom obrascu. Priređivač ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu koja može nastati kao posljedica preuzimanja i korištenja nagrade, na što sudionici izričito pristaju uključivanjem u ovu nagradnu igru. U slučaju okolnosti koje su izvan kontrole organizatora (viša sila), organizator može otkazati nagradnu igru. O tome mora obavijestiti sudionike putem medija. U tom slučaju sudionici ne odgovaraju za nastalu štetu.

  1. Pravila nagradne igre

Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionici potvrđuju da su upoznati s ovim pravilima te se obvezuju postupati u skladu s pravilima nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoće, ova pravila imaju prednost nad bilo kojom drugom objavom, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.

  1. Korištenje osobnih podataka

Dobitnici nagradne igre dopuštaju objavu svojih osobnih podataka (ime i prezime) na web stranici (www.elektro-cebasek.si) i Facebook stranici Valuma – za čist i udoban dom! Listu dobitnika vodi tvrtka Valuma – Elektro Čebašek Jure Čebašek s.p., Pod Jelšami 8, 1218 Komenda. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik nagradne igre dopušta Priređivaču prikupljanje, obradu i pohranu dostavljenih osobnih podataka, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1, Ur. I. RS, br. 86/ 2004, 67/2007). Sudjelovanjem u nagradnoj igri dopuštate obradu podataka u svrhu oglašavanja.

  1. Otkazivanje sudjelovanja

Sudionik u svakom trenutku može zatražiti otkazivanje sudjelovanja u nagradnoj igri. Uklanjanje sudionik zatražuje pisanim putem poduzeću: Valuma – Elektro Čebasek, Pod jelšami 8, 1218 Komenda.

  1. Rješavanje pritužbi

Sve prigovore i reklamacije rješava organizator nagradne igre. U slučaju osnovanih prigovora, organizator se obvezuje riješiti ih u najkraćem mogućem roku i o tome obavijestiti sudionika.

  1. Završne odredbe

Organizator zadržava pravo izmjene pravila ako to zahtijevaju razlozi tehničke ili komercijalne prirode ili razlozi na strani javnosti. O svim promjenama i novostima nagradne igre organizator će sudionike obavijestiti objavama na Facebook stranici VALUMA za čist i udoban dom te na web stranici valuma.hr

Zapovjedništvo, 05.03.2022